Bio Tips



Är det bara jag som älskar att gå på bio?
Tycker det är över mysigt! :)

Har hittat tre filmer som jag vill se i år!

"Battleship"
 Låter kanske inte så intressant med en film om sänka skepp.
Men när sexbomben Alexander Skarsgård är med så är de lätt värt att se.
Har alltid tyckt han är skit snygg, när jag var liten och såg "hund tricket" en film som han är med i så ville jag bli tillsammans med honom när jag blev stor :D

Men men inte nog med att han är med utan även Rihanna och Taylor Kitsch.
Jag tycker att filmen passar in på folk som gillar vatten, vågor och sexia puddingar ;)

Biopremiär: 30 April

"LOL"
 
Är en annan komedifilm med Miley Cyrus, Ashley Greene och Demi Moore.
Handlar om tjejen Lola vars mamma hittar hennes livs dagbok!
Låter skit kul! :D

Biopremiär: 30 Mars

"Snow white and the huntsman"
Är en klassisk saga om snövit och jägaren som bortför henne till skogen.
Men jägaren blir hennes beskyddare och hjälper henne att slåss mot den onda häxan.
Passar in på folk som gillar äventyr och denna har

Biopremiär: 1 Juni



Alexander min pudding från hund tricket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0