Hinner inte med

... Allt jag vill göra, tiden bara försvinner har så mycket att göra!
Sjukt jobbigt är det för jag hinner inte med de jag vill göra.
Så bloggen har blivit drabbad endel, ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.

Har börjat på schema nu också gällande kosten och träning inför resan i maj och studenten!
Vill ju kunna ha en finn solbränna till min vita klänning inför studenten! ;)

Ska försöka blogga så mycket som möjligt med träningen och kosten!
Skriver anteckningar typ som en dagbok för att kunna överblicka vikten och kosten efter varje vecka!

15 veckor kvar till resan och 20 veckor kvar till studenten!

Hm vill gå ner 10-25kg innan studenden, med andra ord minst 1 kg i veckan..
Hur ska detta gå?!? :O

Puss, kärlek och respekt till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0