Intensiv

Hello Babes!
Blir att springa bort till mitt skåp och hämta mina träningskläder.
Sen ska jag snabbt äta en frukt och ta en promenad på skolan.

Klockan 16:00 börjar ett intensivt träningspass på en timme. :)
Sen får man skynda sig till bussen så man kommer hem.

Vet inte vad det blir till middag men den står färdig på bordet när jag kommer hem.
Vilken lyx va?  ;)

Efter middagen blir det att diska och efter det ta en intensiv runda med hunden.
Känner mig jätte duktig som ska orka träna så mycket idag. :D

Ikväll kommer förmodligen mina kaffe kompisa hem till mig.
Mamma ska ju jobba och jag hatar att vara ensam :(

Kanske ska träffa H*N har så mycket att prata om känns de som!

Men men nu är klockan halv fyra & jag måste skynda mig!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0