Snabb uppdaterig..

Tjosan trosan! ;)
Tycker min hälsning är lite rolig nu med tanke på att den är skrattretande sen jag såg en sak på facebook menmen.

Söndagen börjar gå mot sitt slut och jag kom nyss på att jag inte uppdaterat så mycket idag.
Kan bero på att jag haft mycket att göra.

Börja morgonen med att rasta hunden.
Fortsatte morgoen med frukost & skolarbeten framför tvn. :D

Sen fram mot middag fick jag en kick och började städa.
Så golven är skinande rena, dammsugade och moppade.
Sen ut med soper och hunden igen.

Sen efter det har jag pluggat.

Nu ska jag ut med hunden igen och när jag kommer in ska jag diska sen fortsätta med skolarbeten.
Efter det ska jag duscha och sen sova så man kommer upp i morgon...

Puss på er mina små fisungar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0