Stephanie Madeleine´s Trender

Första trenden jag tycker väldigt mycket om i år det är "Kreativa Naglar" :)

Nu låter vi fantasin flöda, använd er av allt ni har hemme.
Blanda och ha olika färger på varje nagel.
Har ni inte lack så de räcker låna av en kompis ;)

Har man inga egna naglar eller problem med att låta dom växa så kan man köpa fina naglar på Lindex. 
Ojoj nu fick ni ett tips också ;)

Är man lite duktigare än andra på att fixa naglar så lägg till mönster och glans!


Finns även två trender jag inte tycker om, det är breda ögon bryn och vit om nosen.
Det innebär att du ska odla ögonbryn och vara blek om huden.
Sluta sola solarium osv. 
Tänker ju dock inte jag följa ;)
Sen tycker jag om trenden om tonade toppar.
Färga inte hela håret färga endast topparna!
Tycker det är hel grymt ;)
Lugg är en trend som sitter i jag är dock ganska trött på min så får se när jag klipper till den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0