Uppdatering hos GuldFisk ♥

Sitter barnvakt åt Guldfisken, och hennes små underverk ligger just nu och sover sött i sina sängar. :)
Jag har passat på mig att ta ett skönhets bad, har ju inget badkar hemma. :(

Men men klockan tickar iväg och jag ska upp med stor Julia i morgon så hon kommer iväg till skolan.
Sen får vi se vad jag och stefan hittar på tills mamma kommer hem vem vet vi kanske hinner somna om igen;)

ohh hihi hittade glass i frysen innan men vågade inte ta.
Men nu har jag super ont i tanden och vill kyla ner den så snattar en ändå.
Pst säg inget till Guldfisk, hihi vet att hon kommer läsa de här. :D

Hm en fråga snabbt bara: Criminal minds på 3an klockan 22:55 eller

PÅ KANAL 5???




Bara  för jag älskar min hund! ♥


Kommentarer
Postat av: Guldfisk

Haha det gör inget fröken ;) Det är Stefhan du ska fråga hans glass ;) Men tror han överlever en mindre :P

Tack för hjälpen <3

2012-02-01 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0