Vad kommer 2012 handla om?

Har fått massor av frågor om vad 2012 kommer handla om på min blogg! :)
Tänkte börja berätta att allt inte kommer handla om mig, vilket många av er tycker är synd med tanke på att ni tycker att allt verkligen handlar om mig. ;)

Men det finns så mycket mer att blogga om!

Kommer ha massor av tips i en av mina kategorier, ska försöka tipsa om så mycket som möjligt.
Ska försöka hinna med 3-4 tips i veckan.

Kommer även fortsätta med intresset shopping och trender! :)
Men i år ska jag föra en ekonomi bok och ändast handla de jag verkligen måste ha.
Kan få unna mig en sak i månaden och jag förtjänat det ;)

Sen kommer jag fortsätta med: Frågestunden 1gång i månaden, Hissar och Dissar 1 gång i veckan, Dagens outfit, Dagens bild, månadens/veckans/dagens schema! 

 Sen får ni tipsa efter hand om ni vill ha några ändringar! :D

Here we come 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0