Vänskapen ♥

Stephanie Madeleine - Vänskapen

Mins inte riktigt var vi träffades första gången & det vet nog varken du eller jag!
Men dagen då vi började umgås minns jag väl! :)

Du satt på facebook & hade lika tråkigt som jag.
Vi bestämde träff så jag kopplade hunden & började gå, vi möttes på halva vägen.

Sen lekte vi lite med Bozz, små pratade på vägen hem till dig.
Sen när vi kom hem till dig börja vi sätta ihop en bokylla men vi hade ingen hammare.
Så desperata som vi var började vi slå med allt möjligt.

Lägenheten såg kaos ut när vi var klara, sen var där hundhår överallt. :D

Efter den kvällen/natten har vi umgåtts till och från!
Vi har varit på massor av äventyr tillsammans.

Och du betyder guld för mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0