Veckans första tips



Alla snackar om hur fett 2011 var och alla roliga/galna/tråkiga händelser.
Nu tycker jag att vi skippar det och blickar fram in i 2012! :)

Hur ska man göra var ska man vara och hur gör man det rätt?
Några tips för att 2012 ska bli mycket bättre än 2011! ;)

1. Förändra, fundera ut tre mål som du ska lyckas med under året!
2. Pröva något nytt!
3. Stressa ner!

Varför ska man då välja dessa tre punkter?

Att förändra och förnya sig är något bra, man glömmer det gammla som var och lever vidare.
Att pröva något nytt och hitta en ny hobby är en bra sysselsättning. :)
Och Stressa/varva ner får dig att orka mer! :D

Nu tänker säkert ni varför ska vi om inte hon ska det?
Men det är som så att jag ska följa dessa tre punkter.

Förändra de gör jag hela tiden, flytten har hjälpt mig och familjen enormt och vi gör små ändringar var dag.
Pröva något nytt, försöker hitta mig en hobby [förutom bloggen] ;)
Och varva ner de gör jag varje söndag!

Fler tips från mig får ni på torsdag!
Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0